KOŃSKI OGON
- Film fabularny
- Produkcja:Polska
- Rok produkcji:2022
- Premiera:2024. 11. 08
- Barwny, 75 min
Współczesna wersja mitu o Edypie. Akcja filmu dzieje się w nieokreślonym miejscu (w miasteczku u podnóża urwiska, pomiędzy śmietnikiem, stodołami i lasem), gdzie ludzie skrywają bolesne tajemnice. Diana, po latach nieobecności, wraca do miasta z mlekiem spływającym z jej piersi. Ma depresję i luki w pamięci. Jej powrót zbiega się z przestępstwem dokonanym w okolicznym lesie. Sprawy się komplikują, gdy główny podejrzany – Maj - zaprzyjaźnia się z dziesięcioletnią Dagmarą, córką ofiary. Ich relacja, oparta jest na wyjątkowej wrażliwości i opozycji do zepsutego świata. Kiedy podczas zabawy w rzece oplata ich koński ogon, Maj wie, że to zły znak.
Zwiastunpokaż
Ekipa
pełna
|
skrócona
|
schowaj
- Reżyseria
- Reżyser IIbiurowy
- Współpraca reżyserska
- Asystent reżyseraIIII
- Casting (reżyseria obsady)
- Współpraca castingowaZachary Salej
- Scenariusz
- Zdjęcia
- Operator kamery
- Operator ronin
- Asystent operatora obrazuostrzycielostrzyciel
- Asystent operatora kameryIIIIII
- Zdjęcia podwodneasystent
- Archiwizacja materiałów
- DIT manager
- Oświetleniemistrzmistrz
- Sprzęt
- Postprodukcja obrazuproducentproducentproducentka wykonawcza
- Digital Intermediatesupervisor
- Konforming
- Korekcja barwna
- Efekty specjalnekoordynacja vfxvfxvfxvfxvfx
- Scenografiaw okresie przygotowawczym
- Koncepcja scenograficzna
- Scenograf IIplanowy
- Asystent scenografa
- Pomoc scenograficzna
- Rekwizyty
- Makiety
- Kierownictwo budowy dekoracji
- Budowa dekoracji
- Kostiumyna planie
- Asystent kostiumografa
- Muzyka
- Konsultacja muzycznaUrszula Klimek
- Dźwięk
- Dźwięk na planie
- Asystent operatora dźwięku
- Postprodukcja dźwięku
- Sound design
- Montaż dialogów
- Efekty synchronicznenagranienagranienagraniemontażmontaż
- Zgranie dźwięku
- Udźwiękowieniemateriałów promocyjnych
- Montaż
- Współpraca montażowaw napisach określenie funkcji: Asystent montażysty
- Charakteryzacjazdjęcia próbne
- Asystent charakteryzatora
- Opieka artystyczna
- Fotosy
- Koordynacja kaskaderska
- Dublerw scenach erotycznychw scenach erotycznych
- Opieka medycznaRenata ParaDorota Fiejdasz
- Ubezpieczenie filmu
- NapisypoczątkowekońcoweNasim Łuczajtłumaczenierozstawienie napisów angielskich
- Lokacjescoutingscoutingscouting
- Tresurapsówpsów
- Obsługa planukierowca make-up busakierowca make-up busakierowca make-up busaWiesław Szerzektoaletatoaleta
- Catering
- Transportkierowca busaPiotr Nyczkierowca busaMagdalena Zygmuntkierowca busaSylwester Ziębakierowca busaTomasz Fronczekkierowca busa
- Kierownictwo produkcjidokrętki
- Koordynacja produkcyjna
- Kierownictwo produkcji II
- Asystent kierownika produkcjids. lokacji
- Współpraca produkcyjna
- Kierownictwo planu
- Dyżurny planu
- Script (Sekretariat planu)
- Administracja
- Współpraca administratorska
- Kierownictwo postprodukcji
- Asystent kierownika postprodukcji
- Producent
- Koproducent
- Asystent producenta
- Producent kreatywnywe wstępnym okresie developmentu
- Produkcja
- Koprodukcja
- Współfinansowanie
- Dystrybucja
- Obsada aktorskaRemigiusz PocicaMajRyta KurakDianaHansAnouchka KolbuchDagmaraMaxLaurence CrossLauraTomasz Mularskinarratorklient DianyPrzemysław DudapolicjantpolicjantRyszard RozenbajgerpolicjantKamil DobrowolskipolicjantSebastian LaszczykpolicjantMarcin Kubitpracownik stadninyPiotr Pocicakoleś ze stadninyMariusz Borutakoleś ze stadninyHubert Czerwonkakoleś ze stadninykoleś walczący z psemkoleś na koniubabciaklient HansareporterkaMiłosz Rygielniemowlę