Gry komputerowe
Ograniczenia:
źródła: IMAGES
IMAGES 2016 r. , Vol. 18, nr 27, s. 133-142
EROTYKA W GRACH CYFROWYCH. CENZURA I AUTOCENZURA WATKÓW EROTYCZNYCH W PRZEKAZACH DIGITALNYCH
Gatunek: artykuł
Słowa kluczowe:
- Temat: Cenzura obyczajowa , Gry komputerowe
IMAGES 2021 r. , Vol. 29, nr 38, s. 073-094
MATERIAL WINDOWS AND WORKING STATIONS. THE DISCOURSE NETWORKS BEHIND SKEUOMORPHIC INTERFACE IN PATHFINDER: KINGMAKER
Gatunek: artykuł
Słowa kluczowe:
- Temat: Gry komputerowe
IMAGES 2021 r. , Vol. 29, nr 38, s. 095-111
TEMPORALNE ASPEKTY GIER CYFROWYCH
Gatunek: artykuł
Słowa kluczowe:
- Temat: Gry komputerowe
IMAGES 2021 r. , Vol. 29, nr 38, s. 191-204
HEROINE'S JOURNEY TO LOVE: SPATIAL RHETORIC IN ROMANTIC SUBPLOTS IN BIO WARE'S FANTASY RPGS
Gatunek: artykuł
Słowa kluczowe:
- Temat: Gry komputerowe