Wyszukiwaniex

Proszę wpisać poszukiwane słowo lub jego fragment.

Opcja fragment pozwala wyszukać każde wystąpienie poszukiwanego wyrażenia.

Opcja początek pozwala wyszukać wszystkie tytuły i nazwiska rozpoczynające się od wyszukiwanego wyrażenia.

Opcja dokładnie wyszukuje tylko te filmy i osoby, których tytuły, imiona i/lub nazwiska są takie same jak wyszukiwane wyrażenie.

WAŻNE! Proszę pamiętać, że każda osoba wpisana jest do bazy w formie „nazwisko, imię”. Wyszukując osoby w opcji początek należy wpisać jej nazwisko lub jego początkowy fragment, w opcji dokładnie należy wpisać np. Kowalski, Jan (nie Jan Kowalski). W tej opcji wpisanie przecinka i spacji JEST KONIECZNE.

Szukaj w bazie

ZOMBI

w TAJEMNICE ROSJI

  • Film dokumentalny
  • Produkcja:
    Polska, Niemcy
  • Rok produkcji:
    1999
  • Barwny. 43 min.

Ludzka podświadomość od dawna interesuje armie, wywiady, polityków i reklamę. Twórcom reklamy jednak zakazano oddziaływania na podświadomość. A co z pozostałymi? Realizatorzy filmu postanowili dowiedzieć się, czy w ZSRR prowadzono prace umożliwiające elektroniczne sterowanie zachowaniami ludzkimi, a jeśli tak, co dziś dzieje się z ich wynikami. Okazuje się, że prace na stworzeniem w pełni sterowalnego człowieka zaczęto w Związku Radzieckim już w latach 50., w celu kształcenia agentów i dyplomatów. Badania nad bronią psychotropową prowadzono na zamówienie KGB w supertajnym Instytucie Naukowo- Badawczym "Binar", pod kierunkiem prof. Olega Maszkowa. Instytut ten wyprodukował "Aurę-015TM", urządzenie oddziałujące na biopole człowieka. Za mający szczególne znaczenie w tej dziedzinie można uznać Nowosybirsk. W tamtejszym Akademgorodku - słynnym miasteczku akademickim - w latach 70. prowadzono intensywne prace naukowe nad urządzeniami elektronicznej kontroli i zdalnego sterowania psychiką. Doświadczenia prowadzono na ludziach. Ochotników werbowano wśród pracowników Akademgorodka, oczywiście za odpowiednią opłatą. Wyniki eksperymentów musiały być interesujące, skoro w jednym z raportów KGB z lat 80. znajduje się informacja o pomyślnym opanowaniu w ZSRR technologii "produkcji zombi", czyli w pełni sterowalnego człowieka. Galina Nikołajewna, pracownik jednego z nowosybirskich instytutów, przyznaje, że uczestniczyła w tego rodzaju utajnionych badaniach naukowych. Walerij Kaniuk, były zastępca dyrektora generalnego Zjednoczenia Naukowo-Przemysłowego "Energia", również nie ukrywa, że jego firma opracowała zasady, metody i środki zdalnego oddziaływania na obiekty biologiczne. Jak wynika z tajnego rozporządzenia KC KPZR, partyjne władze ZSRR domagały się skonstruowania aparatury, która po wprowadzeniu na orbitę okołoziemską mogłaby korygować zachowania ludzi na określonych obszarach globu. Na cele te wydatkowano milionowe sumy. Po rozpadzie Związku Radzieckiego rozpoczęto wyprzedaż technologii służących do wpływania na ludzką psychikę. Liczba Rosjan, którzy utrzymują, że są zamieniani w zombi, stale jednak rośnie. Tworzą własne związki, komitety i partie. [PAT]

Ekipa
pełna | skrócona | schowaj

© 1998-2018 Państwowa Wyższa Szkoła Filmowa, Telewizyjna i Teatralna im. Leona Schillera w Łodzi.
Internetowa Baza Filmu Polskiego filmpolski.pl jest bazą danych chronioną przepisami Ustawy z dnia 27 lipca 2001 r. o ochronie baz danych (Dz. U. 2001 nr 128 poz. 1402). Kopiowanie treści zawartych w serwisie bez zgody redakcji zabronione. Kopiowanie i wykorzystywanie fotosów oraz materiałów audiowizualnych zamieszczonych w serwisie bezwzględnie zabronione, z zastrzeżeniem wyjątków przewidzianych przez prawo. Cytowanie fragmentów treści zawartych w serwisie wymaga zgody redakcji. W każdym przypadku konieczne jest podanie źródła w podpisie pod cytowanym fragmentem. W przypadku portali internetowych żródło musi być linkiem do serwisu filmpolski.pl.
Internetowa Baza Filmu Polskiego filmpolski.pl działa na podstawie art. 2 Ustawy z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. 2018 poz. 1000).
Ta strona używa plików cookie. Zapisywanie plików cookies można zablokować, zmieniając ustawienia przeglądarki.
Fotos-Art Robert PakaPiotr LitwicMuzeum KinematografiiMakuFly Marcin Makowski