PRZEŚWIT
- Film fabularny
- Produkcja:Polska
- Rok produkcji:2024
- Barwny, 81 min
Podczas spaceru na Ślęży znika młoda matka, zostawiając za sobą wózek z niemowlęciem. Policjant, młody mąż i emerytowany jasnowidz próbują zrekonstruować ostatnie chwile zaginionej. Wciela się w nią pozorantka, którą ze Ślężą łączą zdarzenia z dzieciństwa.
„Prześwit” to film drogi w skali mikro, opowieść o kryzysie i inicjacyjnej podróży, która wymusza konfrontację z przekonaniami o roli kobiet i powinności matek, po to, by przynieść bohaterom wyzwolenie lub doprowadzić ich do autodestrukcji.
Ekipa
pełna
|
skrócona
|
schowaj
- Reżyseriaw napisach imiona: Magdalena Ewa
- Reżyser IIplanbiuro
- Asystent reżysera
- Script (Sekretariat planu)
- Klapser
- Casting (reżyseria obsady)II reżyser obsadyStudio Kameralnestudio
- Scenariuszw napisach imiona: Magdalena Ewa
- Zdjęcia
- Zdjęcia dodatkowe
- Operator kamery
- Asystent operatora obrazuostrzycielostrzyciel
- Asystent operatora kamery
- DIT manager
- Oświetleniemistrz
- Grip
- Sprzętzdjęciowyoświetleniowygripowydyżurnydyżurny
- Postprodukcja obrazukierownik
- Korekcja barwna
- Digital Intermediatesupervisor
- Konforming
- Data Manager
- IT
- Mastering
- Efekty specjalnewizualnevisual effects artistvfx producervfx supervisor, visual effects artistvfx koordynatorvisual effects artistvisual effects artistDavyd Tamozhniivisual effects artistvisual effects artistvisual effects artist
- Napisykońcowe
- Scenografia
- Scenograf planuBartosz Czober
- Rekwizyty
- Pomoc rekwizytorska
- RzeźbyFormy Scenografiamock up "Panny z rybą"mock up "Panny z rybą"mock up "Panny z rybą"mock up "Panny z rybą"
- Kostiumy
- Kostiumograf II
- Współpraca kostiumograficznapreprodukcja
- Charakteryzacja
- Asystent charakteryzatoraKenaya Huanca-Villan
- Współpraca charakteryzatorska
- Muzykaw napisach imię: Bart
- Konsultacja muzyczna
- Choreografia
- Dźwiękw napisach imię: Bart
- Dźwięk na planie
- Asystent operatora dźwięku
- Montaż dialogów
- Atmosfery dźwiękowe
- Efekty synchroniczne
- Sound designw napisach imię: Bart
- Zgranie dźwiękuw napisach imię: Bart
- Montaż
- Opieka artystyczna
- Opieka producencka
- Konsultacjamontażowamontażowamontażowa
- Fotosy
- Projekt plakatuMaciej Sawicki
- Opracowanie graficzneMaciej Sawicki
- Trening aktorskiDarii Poluniny; w napisach określenie funkcji: Coaching aktorskiMateusza Górskiego i Piotra Pilitowskiego; w napisach określenie funkcji: Coaching aktorski
- Koordynacja kaskaderska
- StatyściOn Set Agency
- TresuraLena Felbingerpsa
- Obsługa prawna
- Ubezpieczenie filmu
- Tłumaczeniei napisy angielskiei napisy angielskie
- Obsługa planucamp, agregatycamp, agregaty
- TransportLandstajniaAjdar DziadoszIzabela Pieprzykkierowca
- Catering
- Kierownictwo produkcji
- Kierownictwo produkcji IIds. obiektów zdjęciowych
- Asystent kierownika produkcji
- LokacjeSzczepan Szczęśniakwsparcie lokacyjne i dobry duch produkcji
- Kierownictwo planu
- Dyżurny planu
- Administracjanadzorująca
- Księgowość
- Koordynacja preprodukcyjna
- Producent
- Produkcja
- Współfinansowanie
- Obsada aktorskapozorantka Agataporucznik AndrzejZygmuntjasnowidz Kowalskipani Genowefa CichaMaja NawrockaJadwiga, córka Zygmuntarecepcjonistka w schroniskupanna młodadruhnauczestniczka wieczoru panieńskiegouczestniczka wieczoru panieńskiegouczestniczka wieczoru panieńskiegouczestniczka wieczoru panieńskiegoMilena Walentyuczestniczka wieczoru panieńskiegokobieta w schroniskukobieta w schroniskuJagoda Koshokobieta w schroniskuKlaudia Nawrockakobieta w schroniskuMaryna Poluninakobieta w schroniskukobieta w schroniskukobieta w schroniskuZofia KowalskadziewczynkaAntonina RusindziewczynkadziewczynaNatasza Lechdziewczynapokojówka