ZGNIŁE USZY
- Film fabularny
- Produkcja:Polska
- Rok produkcji:2019
- Barwny, 60 min
Opowieść o wczesnym kryzysie małżeńskim, spowodowanym niespełnionymi oczekiwaniami i brakiem komunikacji. Janek i Marzena mierzą się ze swoimi najskrytszymi demonami pod okiem niekonwencjonalnego terapeuty, któremu plan terapii wymyka się spod kontroli. Rzeczywistość wydaje się zacierać, a tłumione pretensje i niedopowiedzenia zaczynają obracać się przeciwko bohaterom.
Ekipa
pełna
|
skrócona
|
schowaj
- Reżyseria
- Scenariusz
- Zdjęcia
- Asystent operatora obrazuostrzyciel
- Asystent operatora kamery
- Sprzęt
- Postprodukcja obrazukierownictwo
- Efekty specjalne
- Korekcja barwna
- Digital Intermediate
- Scenografia
- Rekwizyty
- Kostiumy
- Muzyka
- Dźwięk
- Asystent operatora dźwięku
- Postprodukcja dźwięku
- Efekty synchroniczne
- Postsynchrony
- Udźwiękowienie
- Montaż dźwięku
- Zgranie dźwięku
- Montaż
- Konsultacjamontażowa
- Ubezpieczenie filmu
- Catering
- Kierownictwo produkcji
- Współpraca produkcyjnaw napisach imię: Magdalena
- Producent
- Obsada aktorskaMarzenaJanekFilipSalomeHenryk
Variapokaż
Nagrodyschowaj
- 2019Koszalin (Koszaliński Festiwal Debiutów Filmowych "Młodzi i Film")-Nagroda za scenariusz
za "twórcze, sprawne wodzenie widza za nos i wytarganie za uszy" - 2019Nowa Sól (Solanin Film Festiwal)-Nagroda w kategorii: Kino offowe fabuła
- 2020Columbus (Columbus International Film and Animation Festival)-Nagroda dla najlepszego filmu fabularnego
- 2020Nowy Jork (Brooklyn Film Festival)-Certyfikat dla Wybitnego Osiągnięcia
w kategorii: Montaż - 2020Santarcangelo (Festiwalu Not Film Fest)-Nagroda za najlepszą kreację aktorską
- 2020Santarcangelo (Festiwalu Not Film Fest)-Nagroda za najlepszą reżyserię
- 2020Breckenridge (Breckenridge Festival of Film)-Nagroda dla najlepszego filmu zagranicznego
- 2020Woodstock (Woodstock Film Festival)-Nagroda dla filmu niezależnego
- 2020Glasgow (World of Film International Festival)-Nagroda w konkursie filmów pełnometrażowych
- 2020Nagroda im. Jana Machulskiego-w kategorii: Najlepsza reżyseria