2019
2019
Mechelinki (Baltic Independent Film Festival) IV Nagroda w kategorii: Fabuła
2019
Gdańsk (Gdańsk DocFilm Festival "Godność i Praca") Wyróżnienie w Konkursie Polskich Krótkometrażowych Filmów Fabularnych
2019
Alcine (Europejski Festiwalu Filmów Krótkometrażowych) III Nagroda
2018
Seul (Asiana International Short Film Festival) Nagroda Specjalna Jury
2018
Olsztyn (WAMA Film Festival) Nagroda Jury Warmii i Mazur
2018
Olsztyn (WAMA Film Festival) Nagroda Specjalna za najlepszy debiut
2015
Kielce (Festiwal Form Dokumentalnych "Nurt") Nagroda Radia Kielce
za "to, czego nie widać, czyli dźwięk w filmie dokumentalnym", nagrodę otrzymał/a
Małgorzata Napiontek
2015
Kielce (Festiwal Form Dokumentalnych "Nurt") Nagroda Radia Kielce
za "to, czego nie widać, czyli dźwięk w filmie dokumentalnym", nagrodę otrzymał/a
Igor Szymański
2014
Warszawa (Festiwal Młodego Kina "Piękni Dwudziestoletni") Nagroda Specjalna Jury za najlepszy film dokumentalny
2014
Urugwaj (Międzynarodowy Festiwal Filmowy) Wyróżnienie w Konkursie Filmów Krótkometrażowych
2014
Poznań (Short Waves Festival) Nagroda Publiczności w konkursie Poznań Open
2014
2014
Bratysława (Międzynarodowy Festiwal Filmowy) Wyróżnienie Specjalne w Konkursie Filmów Krótkometrażowych
2013
Luksemburg (Central and Eastern European Film Festival "CinEast") Nagroda dla najlepszego krótkometrażowego filmu dokumentalnego
2013
Konin (Ogólnopolski Konkurs Filmów Niezależnych (do roku 2009 Amatorskich) OKFA) I Nagroda w kategorii: Film niezależny
2013
Katowice (w latach 2004-2005 Cieszyn) (Węgiel Student Film Festiwal) Nagroda Specjalna
2013
Katowice (w latach 2004-2005 Cieszyn) (Węgiel Student Film Festiwal) Wyróżnienie
2012
Vancouver (Międzynarodowy Festiwal Filmów Górskich) Nagroda dla najlepszego filmu wspinaczkowego
2012
Teplice nad Metuji (Międzynarodowy Festiwal Filmów Górskich) Nagroda Główna za "wszechwstronność, czystość idei i wysoki poziom artystyczny"
2012
Świdnica (Festiwal Filmów Dokumentalnych "Okiem Młodych") Nagroda Publiczności
2012
Poznań (Międzynarodowy Festiwal Filmowy "Off Cinema") Wyróżnienie
2012
Poprad (Festiwal Filmów o Górach) Grand Prix
2012
Pleszew (Przegląd Kina Niezależnego "SPAM") Nagroda Główna za najlepszy film dokumentalny
2012
Lubomierz (Ogólnopolski Festiwal Filmów Komediowych) Nagroda Publiczności "Niebieska Zawleczka" w Konkursie Śmiesznego Kina Niezależnego
2012
Lubomierz (Ogólnopolski Festiwal Filmów Komediowych) Złota Zawleczka w Konkursie Śmiesznego Kina Niezależnego
2012
Leszno (Festiwal Kina Autorskiego "Kino Ciśnień") Nagroda
2012
Lądek-Zdrój (Przegląd Filmów Górskich im. Andrzeja Zawady) Nagroda w kategorii: Kultura, człowiek, ekologia
2012
Gliwice (Festiwal Filmowy "Drzwi") Złota Framuga w kategorii: Niezależne kino dokumentalne
2012
Domzale (Międzynarodowy Festiwal Filmów Górskich) Nagroda dla najlepszego filmu wspinaczkowego za "doskonałe pokazanie lęków w świecie wspinaczy i obaw dotyczących ograniczeń ciała"
2012
Bratysława (Międzynarodowy Festiwal Filmów Górskich i Przygody "Hory a Mesto") Nagroda V4 za "innowacyjne podejście do tematu starzenia się i śmierci, jako części życia. Nagroda została przyznana pomimo faktu, że film nie wywołuje pozytywnych emocji, ponieważ kontempluje nieprzyjemne aspekty życia"
2011
Warszawa (Festiwal Młodego Kina "Piękni Dwudziestoletni") Nagroda aktorska, nagrodę otrzymał/a
Jarosław Szwec
2011
Warszawa (Festiwal Młodego Kina "Piękni Dwudziestoletni") Nagroda Publiczności
2011
Trento (Trento Film Festival) Nagroda Główna "Srebrna Gencjana" za "najlepszy wkład artystyczno-techniczny"
2011
Tampere (Międzynarodowy Festiwal Filmów Krótkometrażowych) Dyplom Honorowy
2011
Leszno (Festiwal Kina Autorskiego "Kino Ciśnień") Nagroda Specjalna Studium Realizacji Telewizyjnej w Poznaniu
2011
Karlovy Vary (Międzynarodowy Festiwal Filmowy) Nagroda dla najlepszego filmu dokumentalnego do 30 minut
2011
Graz (Międzynarodowy Festiwal Filmów Górskich) Nagroda "Camera Alpin in Gold" dla najlepszego filmu wspinaczkowego
2011
Granada (Międzynarodowy Festiwal Filmów Krótkometrażowych "Opera Prima en Corto") I Nagroda w kategorii: film eksperymentalny
2011
Gliwice (Festiwal Filmowy "Drzwi") Brązowa Framuga w kategorii: Fabuła Studencka
2011
Gdańsk (Gdańsk DocFilm Festival "Godność i Praca") Wyróżnienie
2011
Chicago (Międzynarodowy Festiwal Filmowy) Srebrny Hugo w kategorii: najlepszy film dokumentalny
2011
Bristol (Międzynarodowy Festiwal Filmowy "Bristol Encounters") Nagroda dla najlepszego filmu dokumentalnego
2011
Bolzano (Festiwal Filmów Krótkometrażowych) Nagroda Specjalna Jury w konkursie Global Vision za "zdolność odkrycia świateł i cieni postaci pozornie niedostępnej"
2010
Zakopane (Spotkania z Filmem Górskim) Nagroda Publiczności
2010
Zakopane (Spotkania z Filmem Górskim) Wyróżnienie Specjalne Jury
2010
Przeworsk (Przeworski Przegląd Amatorskiej Sztuki Filmowej) Wyróżnienie za zdjęcia, nagrodę otrzymał/a
Przemysław Filipowicz
2010
Mikołów (Konkurs Filmów Amatorskich i Niezależnych "Filmowe Południe") Wyróżnienie
2010
Kraków (Krakowski Festiwal Filmowy - Konkurs Polski) Nagroda Prezesa Stowarzyszenia Filmowców Polskich
2010
Kraków (Krakowski Festiwal Filmowy - Konkurs Polski; do roku 2000 Ogólnopolski Festiwal Filmów Krótkometrażowych) Nagroda Jury Studentów miasta Krakowa jury stwierdziło, że "dzięki temu dokumentowi reżyser przestał uciekać, a zaczął wspinać się na szczyt".
2010
Kraków (Krakowski Festiwal Filmowy) Nagroda Publiczności
2010
Kraków (Krakowski Festiwal Górski) II Nagroda w Międzynarodowym Konkursie Filmowym za "uniwersalność przekazu. Marcin Koszałka sięgnął po rzadką w filmie górskim tematykę przemijania i starości. Obraz zrealizowany z dużą starannością, wykraczający poza dotychczasowe standardy festiwali górskich"
2010
Kraków (Krakowski Festiwal Górski) Nagroda Publiczności
2010
Gniezno (Ogólnopolski Festiwal Filmów Amatorskich i Niezależnych "Offeliada") III Nagroda "Offelia" za etiudę studencką
2010
Białystok (Międzynarodowy Festiwal Filmów Krótkometrażowych "żubrOFFka") Nagroda dla najlepszego filmu fabularnego uzasadnienie jury: "film opowiada o tym jak nie łatwo być dorosłym, a reżyserowi udało się wykreować autentycznego bohatera bez ośmieszania jego słabości i bez posiłkowania się w decydujących momentach dramaturgicznymi kliszami"