2024
Warszawa (Międzynarodowy Festiwal Filmowy WATCH DOCS "Prawa Człowieka w Filmie") Nagroda w konkursie "Nowe Filmy Polskie" uzasadnienie jury: "Zachwycił nas film, w którym symboliczną podróż odbywa nie tylko główny bohater, ale też bliska mu osoba. Poznajemy Mikołaja, który w procesie tranzycji szuka oparcia w swoim ojcu, któremu nie jest łatwo pogodzić się z tą zmianą. Jednak dzięki wrażliwości reżyserki, która patrzy szerzej, poza kadr, jesteśmy świadkami nie jednej przemiany, lecz dwóch. Jako dorośli dość często z zaskoczeniem orientujemy się, że nasze wyobrażenie o dziecku bardzo różni się od prawdy o nim. Nagrodzony film pokazuje, że najważniejszym zadaniem rodzica jest trwanie przy dziecku, bycie po jego stronie niezależnie od tego, jak trudne i niezrozumiałe są okoliczności. Nie pisze się o tym podręczników, nie prowadzi kursów doszkalających - dziś mamy jednak film, który z pewnością będzie wsparciem dla niejednej rodziny. Mamy nadzieję, że ten poruszający, lecz nie czułostkowy obraz Aurelii Frydrych-Zdanowskiej wejdzie do szerszego obiegu. Powinni zobaczyć go wszyscy, którzy chcą dla swoich bliskich, w tym dla swoich dzieci, rzeczy podstawowych, a często wciąż niemożliwych: zdrowia i szczęścia. Jest to bowiem film dla wszystkich, którzy kochają swoje dzieci i chcą, by żyły one długo i szczęśliwie. Przywilejem, ale i obowiązkiem rodziców jest miłość bezwarunkowa. O tym też jest nagrodzony film. Gratulujemy!"
2022
Wiedeń - Budapeszt (Blue Danube Film Festival) Nagroda dla filmu krótkometrażowego
2022
Badalona (Filmets Badalona Film Festival) Nagroda dla najlepszego filmu
2021
Triest (Międzynarodowy Festiwal Filmowy) Nagroda dla najlepszego filmu krótkometrażowego
2021
Teheran (Międzynarodowy Festiwal Filmów Krótkometrażowych) Nagroda w konkursie filmów fabularnych
2021
Struga (Drim Short Film Festival) Wyróżnienie Specjalne
2021
Radom (Ogólnopolskie Spotkania Filmowe "Kameralne Lato") Nagroda Specjalna dla najlepszego filmu o tematyce społecznej
2021
Nancy-Lorraine (Międzynarodowy Festiwal Filmowy Aye Aye) Grand Prix
2021
2021
2021
2021
Konin (Ogólnopolski Konkurs Filmów Niezależnych (do roku 2009 Amatorskich) OKFA) Grand Prix w kategorii: Film niezależny
2021
Jelenia Góra (Międzynarodowy Festiwal Filmowy "Zoom-Zbliżenia") Nagroda dla najlepszego filmu fabularnego w konkursie polsko-czeskim
2021
Isafjordur (The Pigeon International Film Festival) Nagroda za zdjęcia, nagrodę otrzymał/a
Damian Kocur
2021
Evora (Międzynarodowy Festiwal Filmów Krótkometrażowych FIKE) Dyplom dla najlepszego aktora, nagrodę otrzymał/a
Paweł Bloch
2021
Evora (Międzynarodowy Festiwal Filmów Krótkometrażowych FIKE) Nagroda dla najlepszego filmu fabularnego
2021
Clermont-Ferrand (Międzynarodowy Festiwal Filmów Krótkometrażowych) Nagroda dla najlepszego filmu europejskiego
2021
Canelli (Terre da Film Festival) I Nagroda
2021
Białystok (Międzynarodowy Festiwal Filmów Krótkometrażowych "żubrOFFka") Nagroda dla najlepszego filmu fabularnego w konkursie polskim Fabuła.pl; za "przypomnienie, że bliskość można znaleźć wszędzie"
2021
Białystok (Międzynarodowy Festiwal Filmów Krótkometrażowych "żubrOFFka") Nagroda Młodego Jury za " wnikliwy i poruszający portret ludzkiej samotności, uzyskany minimalizmem środków filmowych. Na pograniczu fabuły i dokumentu, reżyser znalazł miejsce dla najważniejszego – autentyczności"
2021
Aix-en-Provence (Festival Tous Courts) Grand Prix
2020
Opole (Festiwal Filmowy "Opolskie Lamy") Wyróżnienie w kategorii Fabuła
2020
Olsztyn (WAMA Film Festival) Grand Prix Konkursu Filmów Krótkich za "poruszającą historię o samotności, gdzie niespodziewane spotkanie dwojga ludzi daje chwilowe ukojenie. Historia się powtarza, rzeka płynie dalej i empatia wygrywa"
2020
Olsztyn (WAMA Film Festival) Nagroda Jury Warmii i Mazur
2020
Łagów (Lubuskie Lato Filmowe) Złote Grono w kategorii krótkich filmów fabularnych
2020
Kraków (Krakowski Festiwal Filmowy - Konkurs Polski) Srebrny Lajkonik dla najlepszego krótkometrażowego filmu fabularnego za"mistrzowskie opanowanie krótkiej formy, która w ludzkiej mikroskali opowiada o globalnych problemach, zacierając granicę między fikcją a dokumentem"
2020